Doorgaan naar inhoud Overslaan naar voettekst

Ongewenste goederen:

Als u van gedachten verandert of als u vindt dat u de goederen niet langer nodig hebt, kunt u deze aan ons retourneren voor terugbetaling, krediet of omruiling, mits wij binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen op de hoogte worden gesteld van de voorgenomen retourzending en de goederen binnen 30 dagen na ontvangst aan ons worden geretourneerd.

Voor alle retourzendingen gelden de volgende voorwaarden:

  • Voordat u uw artikel(en) retourneert, moet u contact met ons opnemen voor een retournummer. Stuur hiervoor een email naar de klantenservice op info@debestrater.be
  • Producten die na 14 dagen na ontvangst of zonder een geldig retournummer worden geretourneerd, kunnen naar eigen goeddunken worden geweigerd.
  • Zorg ervoor dat de goederen in de originele verpakking worden geretourneerd en dat de geretourneerde goederen op de juiste manier voor transport worden her verpakt.
  • Voeg een kopie van uw aankoopfactuur bij uw artikel(en); als u dit niet doet, kan dit de retourprocedure vertragen.
  • Vermeld het retournummer duidelijk op de buitenkant van het pakket en stuur het naar het volgende adres:
    Retournummer ##-####
    De Bestrater
    Reservorenstraat 40
    3581 Beverlo
    België
  • Alle goederen moeten franco aan ons worden geretourneerd. De Bestrater bv is niet aansprakelijk voor de verzendkosten van ongewenste of verkeerd bestelde goederen. Als je goederen retourneert voor omruiling, zijn de verzendkosten voor de vervangende goederen verschuldigd voordat ze worden verzonden.
  • Als u buiten het Europese Unie bent gevestigd, zorg er dan voor dat uw zending wordt aangegeven (en duidelijk gemarkeerd) als een RETURN. De Bestrater bv behoudt zich het recht voor om eventuele onbetaalde invoerkosten als gevolg van een onjuiste aangifte van uw zending in mindering te brengen op de waarde van de geretourneerde goederen.
  • Alle goederen moeten ongebruikt, in verkoopbare staat en in de originele verpakking aan ons worden geretourneerd. De Bestrater bv behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren die beschadigd, incompleet of reeds gebruikt zijn.
  • Voor alle goederen die na 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd, wordt een herstockeringsvergoeding van minimaal 15% in rekening gebracht.
  • U kunt overwegen om een koeriersdienst met tracking en transportverzekering te gebruiken voor het retourneren van uw goederen. De Bestrater bv kan geen aansprakelijkheid aanvaarden voor geretourneerde pakketten die verkeerd zijn afgeleverd, verloren zijn gegaan of tijdens het transport zijn beschadigd.

Ontbrekende, beschadigde of onjuist geleverde goederen:

In aanvulling op de bovengenoemde voorwaarden voor geretourneerde goederen, zijn ontbrekende, beschadigde of onjuist geleverde goederen onderworpen aan de volgende voorwaarden:

  • Je moet ons op de hoogte stellen van eventuele tekorten of schade aan je bestelling binnen 24 uur na ontvangst. Na deze tijd kunnen we niet garanderen dat we je claim kunnen indienen bij de transporteur. Breng ons per e-mail op de hoogte en stuur ondersteunende afbeeldingen naar info@debestrater.be
  • Wanneer goederen ontbreken bij aankomst zonder duidelijke indicatie van verlies tijdens het transport, moet u ons 3 tot 5 werkdagen geven om de relevante voorraad en verzendgegevens te controleren.
  • De Bestrater bv behoudt zich het recht voor om kosten in rekening te brengen voor de vervanging van ontbrekende goederen wanneer onze voorraad- en verzendgegevens juist blijken te zijn.
  • De Bestrater is niet verantwoordelijk voor kosten als gevolg van vertragingen door de ontvangst van, en procedures gerelateerd aan, beschadigde, ontbrekende of onjuiste goederen.
  • De Bestrater is niet verantwoordelijk voor kosten die worden gemaakt als u ervoor kiest om beschadigde of onjuist geleverde goederen aan ons te retourneren zonder voorafgaande toestemming en instructies van ons.
  • De Bestrater kan niet aansprakelijk worden gesteld voor een eventueel aanwezig defect dat het gevolg is van onjuiste montage of onredelijke behandeling.

Vragen? Contacteer ons!